33864 Tory Lanez - Feels (feat. Chris Brown) [Official Music Video]

Tory Lanez – Feels (feat. Chris Brown) [Official Music Video]





The Official Music Video from Tory Lanez – Feels (feat. Chris Brown)
Tory Lanez latest single “Feels (feat. Chris Brown)” out now on all platforms: https://create.ffm.to/feels

From the upcoming R&B capsule PLAYBOY coming March 5 // Pre-save here: https://create.ffm.to/playboy

Grab your Tory Lanez “Feels” merch: https://torylanez.shop

Follow @Tory Lanez:

http://instagram.com/torylanez
http://www.facebook.com/SwaveNation

Follow @Chris Brown:

http://instagram.com/chrisbrownofficial
http://www.facebook.com/chrisbrown

@christhedirector @luckybastards_inc

LYRICS:
Baby (x7)
Ohhhh, yeah
Baby (x7)
Ohhh
Loving you right, loving you right, loving you
Touching you right, touching you right, touching you
Feels for tonight, best time of our lives
Loving you right, loving you right, loving you
Loving you right, loving you right, loving you
Touching you right, touching you right, touching you
Feels for tonight, best time of our lives
Loving you right, loving you right

TORY:
Get in the covers, imma hold down my loving
Oh yeah
Give it to me good good​ tonight
I’m going under cause i know you’re wondering baby
Oh yeah
I’m giving it ​good good to ya
Now what i’m doing baby

Loving you right, loving you right, loving you
Touching you right, touching you right, touching you
Feels for tonight, best time of our lives
Loving you right, loving you right, loving you
Loving you right, loving you right, loving you
Touching you right, touching you right, touching you
Feels for tonight, best time of our lives
Loving you right, loving you right

CHRIS:
I didn’t get any rubbers
I’m giving you ​raw love​ tonight
I’m trusting you​, yeah
Don’t threaten me with a good good time aint gon lie
I got you
Come sit on me, i eat the peach ​chasing​ your soul
Licky lick
Oh my god
Switch it to me you’re on your knees
Sucking the soul out of me
Massaging your feet, babe
Feel the heat wave
Go on sweat it out, know its a week day
Know you gotta go to work
But today you gonna be a little late
Cause i’m gonna let you sleep
You going to be rushing when you gotta leave
I love you girl, I’m teasing,
When we’re done I’ll get you where you gotta be
But first you need to fuck the shit out of me

READ  Tory Lanez - Big Tipper (feat. Melii, Lil Wayne) [Official Music Video]

I wanna keep loving you
Loving you right, loving you right, loving you (Oh baby)
Touching you right, touching you right, touching you (I just want to touch you right)
Feels for tonight, best time of our lives (the best time)
Loving you right, loving you right, loving you (Loving you)
Loving you right, loving you right, loving you (Loving you)
Touching you right, touching you right, touching you (right)
Feels for tonight, best time of our lives
Loving you right, loving you right

Baby (x7)
Baby (x7)

@Tory Lanez – “Feels” feat. @Chris Brown

New Music Video out now!
Directed by Christian Breslauer

CREDITS:
Director: @christhedirector
Executive Producer: @christhedirector
Producer: @miketheproducer
Line Producer: @nicky_bonez
Production Manager: @blaisedolce
Production Coordinator: @anthony_nelson
Production Company: @luckybastards_inc

Director of Photography: @christhedirector
1st AC: Juan Carlos Szauzuck
2nd AC: Zack Burgh
Techno Crane: @extremejibs

Grip & Electric: @eastsidemovie_

Production Designer: @garabatoarte
Set Construction: @creativesets
Art Team by Rome

Key Makeup Artist: @gpexclusives
Makeup Assistant: Angie Paredes

Casting: @swimodels

Location: @m3studiosmiami

VFX: @cameofx
Color: @bryansmaller
Editor: @callaird

PA: Jose Guzman
PA: @federicosarria
PA: @justicesilvera
PA: @james_hirschfeld
PA: @tgunville
BTS: @ysarissmia
– – –
#ToryLanez #ChrisBrown #FEELS

Thank you to everyone who went above and beyond to make this video as epic as possible. We appreciate you greatly. #theluckybastardsinc

30 article reviews Tory Lanez – Feels (feat. Chris Brown) [Official Music Video]

  1. Balloonie

    Have a great day whoever is reading this 😊😊

  2. Andrey Silva

    É foda quando o feat toma a cena do principal… hahaha

  3. ShOwTiMe RiDeR GT

    Chris Brown the GOAT

  4. ceotee

    two woman beaters on one track. shit still slaps tho.
    no pun intended

  5. Jorge Cardona

    The amount of hate Tory and Chris get is crazy. Legends never die 💯

  6. Nobubele Dimba

    How they dance in the rooftop 👌

  7. Jeremiah Fitzpatrick

    Visuals🔥

  8. Kroy Wen

    Dope callab

  9. Muhd Zhafir

    THE HIT

  10. Hippie Soul

    Masterpiece of feb

  11. Shockwave Studios

    Another Hot One I see. 🔥🔥🔥🔥🔥

  12. Go Nkosi

    Tory is so unpredictable

  13. Erasmo Longoria

    Tory male sza

  14. Taylor Eyles

    Who are you people.

  15. Micheal Mike

    👑💜😪🙏

  16. Monique Walker

    Whoever's thinking this is disrespectful……then YOU nee9 g
    Feela for the night

  17. Music Without Copyright

    как он это сделал, трек просто топ, послушайте
    https://youtu.be/zfCzmMxAOOQ

  18. Monique Walker

    Lovin you right….touchin you right……cant no better than THAT

  19. Μaria Exeki

    I want a whole album with these two please

  20. Neri14

    Both domestic violence and both fire🔥
    tory ain't do it tho

  21. Kovu Pride

    Two women abusers walk in a bar…

  22. Jeffery Kincey

    🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  23. Gerald Abbott

    Lol and they tried to cancel Tory 😂🤦🏾‍♂️ How

  24. Michael Myers

    That looks like the stage from Fly by Bruno Mars

  25. canal falou de comédia

    Chris Brown 😳❤️🇧🇷

  26. Chakra

    this is gaaaaassssssss gassssssssss holy fuk

  27. tajusher

    It’s a banger forsure!!

  28. Clare Barasa

    its hard to cancel such artists

  29. Carlos Escoto

    Who else knew that the stage in the thumbnail is the same 1 the weekend used in "i cant fell my face"

  30. gmartyceo

    Mad vibes💪🏾💪🏾💪🏾

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

4 × one =

top